გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი:ქეთევან ტურაშვილი
პირადი ნომერი: 59001028458
საგანი:ისტი
მოსწავლეთა რაოდენობა:5
ხანგრძლივობა/დრო: 45 წუთი
გაკვეთილის თემა:  „ჩვენ და კომპიუტერი“
გაკვეთილის მიზანი:საინფორმაციო ტექნოლოგიების გაცნობა .
ზოგოერთ   მასალის ნახვასთან ან გადმოწერასთან დაკავშირებულ შეზღუდვებსა და გამოყენების წესების ეთიკურ და საკანონმდებლო ნორმებს. გაცნობა.
ისტ.ტექნ5.2  მოსწავლეს შეუძლია ისტ–ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. 5.2  მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა აგრეთვე პასუხისმგებლობის გათვითცნობიერება ისტ–ის გამოყენებისას.იცის ისტ–ის გამოყენების სფეროები და ათვითცნობნიერებს მის უპირატესობას.
გაკვეთილის თემისა და მიზნის შესაბამისობა ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნებთან:
გაკვეთილის მიზანი გამომდინარეობს ესგ- სტანდარტიდან და ჩაშლილია თითოეულ აქტივობაში.

სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების 
აქტივობის მიზანი და აღწერა
გამოყენებული მეთოდი
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო (წთ)



მასწავლებელი ახდენს.კლასის ორგანიზებას, მოსწავლეებს აცნობს გაკვეთილის მიზანსა და შეფასების კრიტერიუმებს.
ახსენებს კლასში ქცევის წესებს.

ვერბალური ახსნა
მთელი კლასი
ჟურნალი, კალამი, ცარცი, დაფა, კომპიუტერი სახელმძღვანელო
3წთ.









1



აქტივობის მიზანი:
მოტივაციის შექმნა


მიტივაციის აღწერა

ხდება საშინაო დავალების განხილვა და თემის ფარგლებში დაგროვილი წინარე ცოდნის გააქტიურება: მოსწავლეებს აჩვენებს სურათს და სთხოვს გამოთქვან ვარაუდები რას ხედავენ სურათზე.

აქტივობის დასრულების შემდეგ მასწავლებელი მოსწავლეებს აწვდის უკუკავშირს. და გადადის გაკვეთილის თემაზე.
·     
თანამშრომლობითი სწავლენა,ახსნა–განმარტება
ჯგუფური
ფორმატის ქაღალდი,მარკერი, ფერადი ქაღალდები, კომპიუტერი.
10 წთ.
2












წინარე ცოდნის გააქტიურება კითხების საშუალებით.

რა არის ინფორმაცია?
რისთვის სჭირდება ადამიანს ინფორმაცია?
როგორი იქნება ადამიანის ცხოვრება ინფორმაციის გარეშე?ვიცით თუ არა რა გვევალება ინტერნეტთან მუშაობის დროს?

გონებრივი იერიში
საერთო-საკლასო
დაფა,ცარცი კომპიუტერი .იბტერნეტი.
6წთ.
3



საინფორმაციო ტექნოლოგიების გაცნობა  
მასწავლებელი მოსწავლეებს აცნობს გაკვეთილის თემას რა სახის კომპიუტერები ვიცით,როგორ მუშაობს კომპიუტერი .გააცნობ ზოგოერთი მასალის ნახვასთამ,ან გადმოწერასთან დაკავშირებულ შეზღუდვებსა  და მათი გამოყენების წესებს ეთიკურ და საკანონმდებლო ნორმებს.

სწავლა კეთებით
ინდივიდუალური
სახელმძღვანელო,კომპიუტერი,პროექტორი დაფაფურცელი და ფანქარ
10წთ
4

კომპიუტერთან მუშაობა
მოსწავლეები  ეცნობიან ახალ მასალას .მასწავლებელი მოსწავლეებს აძლევს კონკრეტულ დავალებას კომპიურერის და მისი მუშაობის პრინციპების შესახებ გააზრება.კომპიუტერთან მუშაობის ელემენტარული უნარ-ჩვევების გამომუშავება,კომპიუტერის ჩართვა-გამორთვა.
გონებრივი იერიში
ინდივიდუალური
კომპიუტერი ინტერნეტი
4წთ












5









კომპიუტერთან მუშაობა

აქტივობის აღწერა:  მაწავლებელი ანაწილებს ჯგუფებს,აცნობს მათ მუშაობის წესებს და პირობას: 5წუთის ფარგლებში მოიფიქრეთ და ქაღალდზე გადაიტანეტ მინნიმუმ ოთხი წესი რომელიც უნდა გამოიყენოთ ინტერნეტში მუშაობისას.

მოსწავლეებმა უნდა ამოიცნონ სურათების საშუალებით რომელია კომპიუტერი,ნოუთბუკი თუ პლანშეტი,ან ტაბლეტი

აქტივობის დასრულების შემდეგ მასწავლებელი მოსწავლეებს აწვდის უკუკავშირს. და გადადის გაკვეთილის თემაზე.

თანამშრომლობითი სწავლების მეთოდი
წყვილებში მუშაობა
ფანქარი, თაბახის ფურცლები,კომპიუტერი.



5წთ









2







6
შეჯამება კითხვა-პასუხით.

მოსწავლეები მასწავლებელთან ერთად შეაჯამებენ გაკვეთილს.ხომ არაფერი დარჩა ბუნდოვანი,აღნიშნავენ თუ რომელი აქტივობა მოეწონათ ყველაზე მეტად.მოეწონათ თუ არა როგორ მუშაობს კომპიუტერი  და სწავლა ძიებით.
მასწავლებელი გაკვეთილის მსვლელობისას და ბოლოს იყენებს განმავითარებელ შეფასება
საშინაო დავალება:
მოიძიონ ახსნილი მასალა ინტერნეთში  კომპიუტერი ჩვენს ცხოვრებაში.საფუზვლიანად ისწავლონ ეთიკური და საკამომდებლო ნორმები .
ანალიზური სწავლების მეთოდი
საერთო-საკლასო

5წთ.





მქონე მოსწავლე არ მყავს.
Share:

პროექტი

პროექტი

პროექტის მოკლე აღწერა:შემოდგომის სურათის აღწერასოფელში.
პროექტის სრული აღწერა:მოსწავლეები აღწერენ შემოდგომის შემოსვლას სოფელში.აღწერენ თუ როგორ იცვლის ბუნება  სახეს.როგორ იცვლება კლიმატი.დააკვირდებიან როგორ ემზადება სოფელი ზამთრისთვის.
მონაწილეთა ასაკი: მე–5 კლასი
ხანგრძლივობა– ერთი თვე.
პროექტის გეგმა–ჯგუფური მუშაობა,ინფორმაცია ბლოგში.
მოსალოდნელი შედეგები–ბავშვები უკეთ სწავლობენ თავის სოფელს და უკრთ ეჩვევიანქართულ მეტყველებას.
სასარგებლო სხვისთვის–ბავშვები ეცნობიან თავის კუთხის კლიმატს.ქმნიან თავის ბლოგს ინტერნეტში.
საგანთა შორის კავშირი: გეოგრაფია,ისტორია ,ბიოლოგია.ქართული გაღრმავებით.ინტერესით სწავლობენ ინტერნეტ პროექტის გეგმას.
Share:

                                            ტრენინგის მეცხრე დღე

   

გადავხედეთ ჩვენს გეგმებს,შევასწორეთ.შემდეგ განვიხილეთ პროექტის საქაღალდე და მასში შემავალ თითოეულ ობიექტს დავარქვით შესაბამისი სახელი.
მოვისმინეთ ერთმანეთის პროექტის პრეზენტაციები და კოლეგიალური რჩევები მივეცით.
ამ გაჯეტებსა და გვერდების გაჯეტს აქტიურად გამოვიყენებ ჩემი საქმიანობის გამოსაქვეყენებლად.
ბოლოს ტრენინგი შევაჯამეთ.
კიდევ უფრო ცხადი გახდა ჩემთვის,რომ ტექნოლოგიების გარეშე პროფესიულად ვერ განვ
ითარდები,ვერც ჩემს შრომას წარმოვაჩენ.

ტრენინგი პასუხობს დღევანდელ მოთხოვნებს.ვისწავლეთ,როგორ განვუვითაროთ მოსწავლეებს 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები.
ტრენერი,ქალბატონი ქეთევან ცერაძე,არის აქტიური,დაინტერესებული,რომ თითოეულ მასწავლებლამდე მიიტანოს მასალა.დაუზარელი,ტაქტიანი,თბილი პიროვნებაა.
უღრმესი მადლობა მას.
Share:

მერვე დღე

     ტრენინგის დაწყებისთანავე მიმოვიხილეთ საშინაო დავალება.
     ტრენერმა გვასწავლა ფასილიტაციის მასალის შექმნა და პრაქტიკულად შევასრულეთ იგი.
      დავხვეწეთ ჩვენი პროექტის გეგმა და სრულყოფილი სახე მივეცით მას.
      პორტფოლიო ავტვირთეთ ბლოგზე.
      ტრენერმა გვაჩვენა და გვასწავლა საპრეზენტაციო პროგრამებში ჰიპერლინკების მიბმა, რაც განსაკუთრებით მომეწონა და ვთვლი, რომ პრაქტიკაში ძალიან გამომადგება.
     
.
      ტრენინგის ბოლოს გავაკეთეთ რეფლექსია.
       დღევანდელი ტრენინგიც  საინტერესო და ნაყოფიერი იყო.

Share:

ტრენინგის მეშვიდე დღე





  •     გავიმეორეთ წინა დღის მასალა, შემდეგ შევქმენით განსაკუთრებული საჭიროების მქონე მოსწავლეთა  და კარგი მოსწავლის  დავალების  ნიმუში.  მე ასევე შევქმენი გეგმა თუ როგორ ვასწავლი არაქართულენოვან ბავშვებს   .მნიშვნელოვანი იყო გაჯეტის სწავლა რომელის საატს გვიჩვენებს ,ადგილის შეცვლა გაჯეტებისათვის.ვისწავლე თუ როგორ უნდა გამოვიყენო ინტელის რესურსებიდან პროექტის გეგმები ჩემი პროექტის შესაბამისად..
Share:

ტრენინგის მეექვსე დღე

1მოსწავლის ნიმუშის პრეზენტაცია
2პროექტის გეგმის გადახედვა
3შეფასების რუბლიკები
გავეცანიტ თუ როგორ გავაკეთებინოთ,მოსწავლეებს პრეზენტაცია.როგორ წამოწიონ პრობლემები,როგორ მივიდნენ მიზნამდე.ინტერნეტში მოიძიონ სათანადო მასალა.როგორ მივიდნენ შედეგამდე და ბოლოს რა მასალა ან ლიტერატურა გამოიყენეს კვლევისთვის
Share:
ტრენინგის მეხუთე დღე
ტრენინგი დავიწყეთ წინა დღის სამუშაოს გასენებით. შემდეგ განვიხილეთ 5 მოდულის 1 აქტივობის მესამე ნაბიჯი -განმავითარებელი შეფასება. ჩემი დაინტერესება გამოიწვია პროექტის შეფასების რუბრიკამ. აქტივობა-2: მოსწავლეთა ფორმების შედგენა,  მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის განვიხილეთ დავათვალიერეთ შეფასების ნიმუშები და დავაკონკრეტეთ, რომ რასაც აკეთებს მოსწავლე -მისი შეფასების რუბრიკა უნდა შეიქმნას. . ვისწავლეთ გაჯეტების შექმნა .კერძოდ; სურათის გაჯეტი გამოკითხვის და გვერდების გაჯეტი
Share:

Ordered List

  1. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  2. Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  3. Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Definition List

Definition list
Consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet
Consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.

Pages