ისტის წრის
რეფლექსია
ინფორმაციული საკომუნიკაციო
ტექნოლოგიების წრე, სახელწოდებით „ისტ-ის ტექნოლოგიები“
სამიზნე ჯგუფი: მე-5,მე-6 კლასი
მასწავლებელი: ქეთევან ტურაშვილი
წრე ტარდება კვირაში ორჯერ, განსახილველი თემები წინასწარ არის გაწერილი, რომელიც ემსახურება მოსწავლის, როგორც სააზრვნო, ასევე პრაქტიკულისა და კითხვის უნარების განვითარებას.
წრის მიზანი : საწრეო მუშაობის მიზანია მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნების მიხედვით. ისტ-ში, საწრეო მუშაობა საჭიროა იმისთვის, რათა მოსწავლეებს მეტი ცოდნა დაუგროვდეთ ტექნოლოგიების მიმართ.რაც მომავალში სწორად გამოყენებისა და მოხმარება გახდება.თავდაპირველად ჩემი მიზანი იყო, რომ მოსწავლეთათვის ჩამენერგა საკუთარი ძალების წრმენა და გამომემუშავებინა მათთვის დადებითი დამოკიდებულება საინფორმაციო
კომპიუტერული ტექნილოგიების ნორმების დაცვის მიმართ.
საწრეო მუშაობის პერიოდში მოტივაციის ასამაღლებლად:
ü
გზადაგზა ვახალისებდი მოსწავლის წარმატებას, მაგრამ დეტალურად ვუხსნიდი თითოეული შეცდომის მიზეზს.
ü
მოსწავლე თავად პოულობდა შეცდომას და ასწორებდა მას.
ü
მოსწავლეები აკვირდებოდნენ თავიათ ნამუშევრებს, მათში არსებულ შეცდომებს და მსჯელობის გზით მიდიოდნენ სწორ პასუხამდე.
მოსწავლეებმა შეისწავლეს ტექსტური
რედაქტორი Word 2016 ძირითადი მახასიათებლები: შაბლონების გამოყენება, შენახვა სხვასადსხვა ფორმატებში, რეგისტრის შეცვლა,
ფონტის პარამეტრები,სტრიქონებსა და
აბზაცებს შორის
მანძილის განსაზღვრა, , ფონური წარწერა,
დოკუმენტის ფონი,
ფერი და
სურათის ჩასმა,
საპრეზენტაციო პროგრამაში მუშაობა, ინტერნეტში მუშაობის დროს ეთიკური და საკანონმდებლო ნორმების დაცვა,ინტერნეტ ტროლინგი .
მოსწავლეებს განუვითარდათ
მოსწავლეებს ძალიან
მოეწონათ ისტის
წრე და
აღიარეს, რომ
წრის საშუალებით მიღებული ცოდნა
გამოადგებათ ცხოვრებაში ანუ პრაქტიკულად გამოიყენებენ პროგრამული პროდუქტების შექმნისას
.მოსწავლეები ყოველთვის ხალისით რჩებოდნენ წრის მეცადინეობაზე, ასრულებდნენ სავარჯიშოებს, გაუღვივდათ ინტერესი და პატივისცემა საგნისადმი, გაიზარდა მოსწავლეთა ცოდნის
ცოდნის დონე, საწრეო მუშაობამ მიზანს მიაღწია და ხელი შეუწყო საგნის პოპულარიზაციას სკოლაში, უფრო მეტმა მოსწავლემ გამოთქვა წრეში ჩართვის სურვილი.
საგნის სპეციფიკიდან გამომდინარე წრის მეცადინეობა მიმდინარეობდა სწავლა-კეთებით, რომელსაც ავსებდა სწავლა-სწავლებას და მეცადინოებებით მოსწავლეები ერთმანეთში ავსებდა. ინფორმაციული საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების
რაც შეეხება
შენიშვნებს - მცირე
მასალას ეზიარნენ
მოსწავლეები და
ვფიქრობ, რომ
განმტკიცებისთვის უფრო
ხანგრძლივ პერიოდზე
გათვლა ჯობდა,
რადგან ასე
ჩაშლილად დაუფლებოდნენ . იყო ხარვეზებიც, სწავლის პროცესში ვინაიდან
კომპიუტერების რაოდენობა არ გვქონდა საკმარისი მაინც შეძლებისდაგვარად ვსვადი
მოსწავლეებს , ვისაც შესაძლებლობა ქონდა მუშაობდნენ.ბუკებში როცა საჭიროება ითხოვდა, ვცვალიდი მასალის თანმიმდევრობას, სისტემატიურად არ იყენებენ
მოსწავლეები Word 2016 - ის შესაძლებლობებს. მიუხედავად ამისა,მაინც მოხერხდა
დასახული მიზნის
მიღწევა, აქტივობებიც წარიმართა გეგმის
შესაბამისად. ყველაზე
წარმატებული თემა
იყო: „ინტერნეტ ტროლინგი“
და მასთან დაკავშირებული ვიდეოჩვენება .რაც
გამოიხატა მოსწავლეების მხრიდან განსაკუთრებული ყურადღებით და ინტერესით.წრის მუშაობა დადებითად აისახა საგნის სწავლების შედეგებზე.
წრის
მუშაობა
ასახულია
ჩენს
ბლოგზე