წრის მუშაობ სახელწოდებით"ისტ.ტექნოლოგიები"

  • პირველ გაკვეთილზე მოსწავლეთა დასწრება იყო სრული შემადგენლობით.
  • წრეს ესწრებოდა მე-5,მე-6 კლასის მოსწავლეები:
     გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლეები გაეცნობიან საწრეო მუშაობის საკითხებს,შეიმუშავებენ წრის წესებს და გაითვალისწინებენ სამუშაო შეხვედრებზე.

       
წრის პირველ გაკვეთილზე გავაცანი მოსწავლეებს საწრეო მუშაობის მიზნები და ამოცანები,შემდეგ ერთად შვიმუშავეთ ქცევის წესები და დავდეთ პირობა,რომ ყველა აღნიშნულ წესს შევასრულებდით და არასოდეს არ დავარღვევდით.ყველა მოსწავლემ თითო წესი საკუთარი ხელით დაწერა ფერადი მარკერით ფორმატის ფურცელზე.შემდეგ ეს ფორმატი გამოვაკარით კლასში თვალსაჩინო ადგილას.
ამის შემდეგ ვუჩვენე მოსწავლეებს პრეზენტაცია,ერთად გავიხსენეთ კომპიუტერთან ჯდომის წესები და ამასთანავე ვუჩვენე ვიდეორგოლები კომპიუტერთან ჯდომისა და უსაფრთხოების წესების შესახებ(..https://qetinoturashvili555.blogspot.com/} მოსწავლეები იყვნენ აქტიურად ჩართულნი საგაკვეთილო პროცესში,გაკვეთილი გამოგვივიდა ეფექტური და სახალისო
.


Add ca

  • წრის მეორე გაკვეთილს ესწრებოდა 6 მოსწავლე.
  • შევასრულეთ პრაქტიკული სამუშაო წყვილებში კომპიუტერის საშუალებით.
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლეები სიღრმისეულად ისწავლიან Ms Word-ის შიდა ფუნქიებს და ცხელი ღილაკების გამოყენებას.


       
მეორე გაკვეთილი დავიწყეთ Word 2016-ში მუშაობით.მოსწავლეებს სიღრმისეულად შევასწავლე ბევრი მათთვის ბუნდოვანი ფუნქციები.
ვასწავლე რომელი ფუნქციიდან შეიძლებოდა კლაკნილი  ხაზგასმა სათაურზე.ამასთანავე მოსწავლეებმა ისწავლეს კოლონიტულის გაკეთება დოკუმენტზე ნუმერაციით,ინტერნეტით მოვაძიებინე Word-ის ფოტო და დასვეს   ტექსტური რედაქტორის ფორმატირება კოლონტიტულის მარცხენა კუთხეში,იმ ზომებით რაც ინსტრუქციით იყო გათვალისწინებული.დოკუმენტს .ჩემი მითითებებით მოსწავლეებმა აღნიშნულ აქტივობებს ადვილად გაართვეს თავი,ყველა მოსწავლე აქტიურად იყო ჩართული.წყვილები ენაცვლებოდნენ ერთმანეთს კომპიუტერთან მუშაობაში
.



  • წრის მესამე გაკვეთილს ესწრებოდა ყველა მოსწავლე.
  • შევასრულეთ პრაქტიკული დავალებები Word-ის ფაილში.მოსწავლეებმა იმუშავეს გაკვეთილის მიზანი;გვერდის პარამეტრების განსაზღვრა; ფორმულების გავრცელება უჯრაში.ტექსტის,ფორმულების და ფიგურების დაჯგუფება.
 :მოსწავლეები ისწავლიან ფორმულების უჯრაში გავრცელებას და ტექსტის,ფიგურის,ფორმულის ერთად დაჯგუფებას.

       
ჩვენი მესამე გაკვეთილი დავიწყეთ შემდეგი აქტივობით:სათაური დავწერეთ წითელი ფონით,ხოლო ხაზგასმა გავაკეთებინე ლურჯი ფონით.ინტერნეტიდან მოვაძიებინე მოსწავლეებს დედამიწის ფოტო და ჩავასმევინე Word-ის ფაილში.იმ მითითებული ზომებით,რომელიც ინსტრუქციით იყო გათვალისწინებული.ასევე ავიღეთ რამოდენიმე text box,რომელსაც მივანიჭეთ ნარინჯისფერი ფონი და მასში ჩავსვით ტექსტები და ფორმულები Equalation ველიდან.ეს ტექსტები ისრების საშუალებით დავაკავშირეთ დედამიწის ფოტოსთან.შემდეგ ყველა ეს ელემენტები ერთად მოვნიშნეთ და მოვაქციეთ ერთ ჯგუფში.ყველა მოსწავლე აქტიურად იყო ჩართული ამ აქტივობაში,წყვილები ერთმანეთს ენაცვლებოდნენ.ყველაზე მეტად მოეწონათ ფორმულების წერა და ელემენტების დაჯგუფება
.



მეოთხე გაკვეთილი

  • რიგით მეოთხე გაკვეთილს ესწრებოდა 5 მოსწავლე.ერთი მოსწავლე ოჯახური პირობების გამო ვერ დაესწრო საწრეო მუშაობას.
  • მოსწავლეებს ვასწავლე  ბუკლეტების დამზადება,ბეჭდვის წინა დათვალიერება,დოკუმენტის ბეჭდვა,სკანირება.
  • გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლეები გაეცნობიან პრინტერის გამომგონებელის ბიოგრაფიას და ამასთანავე შეასრულებენ სამ ფუნქციას პრინტერის საშუალებით,კერძოდ საკუთარი ნაშრომის:ქსეროქსს,სკანირებას და ამობეჭდვას.
                  გაკვეთილი დავიწყე მინილექციით.მოსწავლეებს ვესაუბრე პრინტერის გამომგონებლის შესახებ,როგორი სახის პრინტერები არსებობენ და როგორ ხდება დოკუმენტზე იმ წარწერების გადასვლა,რაც კომპიუტერში ელექტრონულად გვაქვს აღბჭედილი.ამავდროულად ვუჩვენებდი პროექტორით პრეზენტაციას.ამ თემაზე საუბარმა დიდი ინტერესი გამოიწვია მოსწავლეებში,გავმართეთ დისკუსია.
შემდეგ მივეცი დავალება ინტერნეტში მოეძიებინათ სამივე სახის პრინტერის ფოტო და ჩაესვათ ვორდის დოკუმენტში,პროექტორზე ვუჩვენე ჩემს მიერ გამზადებული დავალების ნიმუში,რომლის მსგავსად უნდა შეესრულებინათ დავალება. მოსწავლეებმა ამ დავალებას ძალიან კარგად გაართვეს თავი,დრო მივეცი 20 წუთი.მოსწავლეები მუშაობდნენ წყვილებში.შემდეგ ვასწავლე მათ მიერ მომზადებული დოკუმენტის ბეჭდვისწინა დათვალიერება და ბეჭდვა,ამობეჭდილი მასალის დაქსეროქსება და სკანირება.ამობეჭდილი მასალა მოსწავლეებს სამახსოვროდ გადავეცი.იმდენად სახალისო გაკვეთილი გამოგვივიდა,რომ მოსწავლეებს სურდათ  კიდევ გაგვეგრძელებინა მუშაობა.ყველაზე მეტად მოეწონათ პრინტერის სახეების და მისი დამაარსებლის ისტორიის მოსმენა და ამასთანავე ძალიან მოეწონათ ბეჭდვის და დაქსეროქსების პროცესი
.



წრის მუშაობაhttps://www.youtube.com/watch?v=tnulZiOyths
Share:

კომპიუტერის შექმნის ისტორია

J-VjA/pub??start=true&loop=true&delayms=3000e&delayms=3000
Share:

გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი:ქეთევან ტურაშვილი
პირადი ნომერი: 59001028458
საგანი:ისტი
მოსწავლეთა რაოდენობა:5
ხანგრძლივობა/დრო: 45 წუთი
გაკვეთილის თემა:  „ჩვენ და კომპიუტერი“
გაკვეთილის მიზანი:საინფორმაციო ტექნოლოგიების გაცნობა .
ზოგოერთ   მასალის ნახვასთან ან გადმოწერასთან დაკავშირებულ შეზღუდვებსა და გამოყენების წესების ეთიკურ და საკანონმდებლო ნორმებს. გაცნობა.
ისტ.ტექნ5.2  მოსწავლეს შეუძლია ისტ–ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.
ის ტექნ. 5.2  მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა აგრეთვე პასუხისმგებლობის გათვითცნობიერება ისტ–ის გამოყენებისას.იცის ისტ–ის გამოყენების სფეროები და ათვითცნობნიერებს მის უპირატესობას.
გაკვეთილის თემისა და მიზნის შესაბამისობა ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნებთან:
გაკვეთილის მიზანი გამომდინარეობს ესგ- სტანდარტიდან და ჩაშლილია თითოეულ აქტივობაში.

სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების 
აქტივობის მიზანი და აღწერა
გამოყენებული მეთოდი
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო (წთ)



მასწავლებელი ახდენს.კლასის ორგანიზებას, მოსწავლეებს აცნობს გაკვეთილის მიზანსა და შეფასების კრიტერიუმებს.
ახსენებს კლასში ქცევის წესებს.

ვერბალური ახსნა
მთელი კლასი
ჟურნალი, კალამი, ცარცი, დაფა, კომპიუტერი სახელმძღვანელო
3წთ.









1



აქტივობის მიზანი:
მოტივაციის შექმნა


მიტივაციის აღწერა

ხდება საშინაო დავალების განხილვა და თემის ფარგლებში დაგროვილი წინარე ცოდნის გააქტიურება: მოსწავლეებს აჩვენებს სურათს და სთხოვს გამოთქვან ვარაუდები რას ხედავენ სურათზე.

აქტივობის დასრულების შემდეგ მასწავლებელი მოსწავლეებს აწვდის უკუკავშირს. და გადადის გაკვეთილის თემაზე.
·     
თანამშრომლობითი სწავლენა,ახსნა–განმარტება
ჯგუფური
ფორმატის ქაღალდი,მარკერი, ფერადი ქაღალდები, კომპიუტერი.
10 წთ.
2












წინარე ცოდნის გააქტიურება კითხების საშუალებით.

რა არის ინფორმაცია?
რისთვის სჭირდება ადამიანს ინფორმაცია?
როგორი იქნება ადამიანის ცხოვრება ინფორმაციის გარეშე?ვიცით თუ არა რა გვევალება ინტერნეტთან მუშაობის დროს?

გონებრივი იერიში
საერთო-საკლასო
დაფა,ცარცი კომპიუტერი .იბტერნეტი.
6წთ.
3



საინფორმაციო ტექნოლოგიების გაცნობა  
მასწავლებელი მოსწავლეებს აცნობს გაკვეთილის თემას რა სახის კომპიუტერები ვიცით,როგორ მუშაობს კომპიუტერი .გააცნობ ზოგოერთი მასალის ნახვასთამ,ან გადმოწერასთან დაკავშირებულ შეზღუდვებსა  და მათი გამოყენების წესებს ეთიკურ და საკანონმდებლო ნორმებს.

სწავლა კეთებით
ინდივიდუალური
სახელმძღვანელო,კომპიუტერი,პროექტორი დაფაფურცელი და ფანქარ
10წთ
4

კომპიუტერთან მუშაობა
მოსწავლეები  ეცნობიან ახალ მასალას .მასწავლებელი მოსწავლეებს აძლევს კონკრეტულ დავალებას კომპიურერის და მისი მუშაობის პრინციპების შესახებ გააზრება.კომპიუტერთან მუშაობის ელემენტარული უნარ-ჩვევების გამომუშავება,კომპიუტერის ჩართვა-გამორთვა.
გონებრივი იერიში
ინდივიდუალური
კომპიუტერი ინტერნეტი
4წთ












5









კომპიუტერთან მუშაობა

აქტივობის აღწერა:  მაწავლებელი ანაწილებს ჯგუფებს,აცნობს მათ მუშაობის წესებს და პირობას: 5წუთის ფარგლებში მოიფიქრეთ და ქაღალდზე გადაიტანეტ მინნიმუმ ოთხი წესი რომელიც უნდა გამოიყენოთ ინტერნეტში მუშაობისას.

მოსწავლეებმა უნდა ამოიცნონ სურათების საშუალებით რომელია კომპიუტერი,ნოუთბუკი თუ პლანშეტი,ან ტაბლეტი

აქტივობის დასრულების შემდეგ მასწავლებელი მოსწავლეებს აწვდის უკუკავშირს. და გადადის გაკვეთილის თემაზე.

თანამშრომლობითი სწავლების მეთოდი
წყვილებში მუშაობა
ფანქარი, თაბახის ფურცლები,კომპიუტერი.



5წთ









2







6
შეჯამება კითხვა-პასუხით.

მოსწავლეები მასწავლებელთან ერთად შეაჯამებენ გაკვეთილს.ხომ არაფერი დარჩა ბუნდოვანი,აღნიშნავენ თუ რომელი აქტივობა მოეწონათ ყველაზე მეტად.მოეწონათ თუ არა როგორ მუშაობს კომპიუტერი  და სწავლა ძიებით.
მასწავლებელი გაკვეთილის მსვლელობისას და ბოლოს იყენებს განმავითარებელ შეფასება
საშინაო დავალება:
მოიძიონ ახსნილი მასალა ინტერნეთში  კომპიუტერი ჩვენს ცხოვრებაში.საფუზვლიანად ისწავლონ ეთიკური და საკამომდებლო ნორმები .
ანალიზური სწავლების მეთოდი
საერთო-საკლასო

5წთ.





მქონე მოსწავლე არ მყავს.
Share:

პროექტი

პროექტი

პროექტის მოკლე აღწერა:შემოდგომის სურათის აღწერასოფელში.
პროექტის სრული აღწერა:მოსწავლეები აღწერენ შემოდგომის შემოსვლას სოფელში.აღწერენ თუ როგორ იცვლის ბუნება  სახეს.როგორ იცვლება კლიმატი.დააკვირდებიან როგორ ემზადება სოფელი ზამთრისთვის.
მონაწილეთა ასაკი: მე–5 კლასი
ხანგრძლივობა– ერთი თვე.
პროექტის გეგმა–ჯგუფური მუშაობა,ინფორმაცია ბლოგში.
მოსალოდნელი შედეგები–ბავშვები უკეთ სწავლობენ თავის სოფელს და უკრთ ეჩვევიანქართულ მეტყველებას.
სასარგებლო სხვისთვის–ბავშვები ეცნობიან თავის კუთხის კლიმატს.ქმნიან თავის ბლოგს ინტერნეტში.
საგანთა შორის კავშირი: გეოგრაფია,ისტორია ,ბიოლოგია.ქართული გაღრმავებით.ინტერესით სწავლობენ ინტერნეტ პროექტის გეგმას.
Share:

Ordered List

  1. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  2. Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  3. Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Definition List

Definition list
Consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Lorem ipsum dolor sit amet
Consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.

Pages