ჩატარდა ინფორმაცული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების წრის მეცადინეობა . განხილული იქნა ინტერნეტ-ტროლინგი მოეწყო.
ვიდეოჩვენება
რიგით
მერვე შეხვედრისთვის ჩვენი წრის საგაკვეთილო თემა იყო ინტერნეტ-ტროლინგი.ჯერ მოსწავლეებს ვკითხე თუ სმენოდათ რაიმე ტროლების შესახებ.მათგან წამოვიდა სხვადასხვა მოსაზრებები და მათ მოსაზრებებზე დაყრდნობით და ჩემი მითითებებით მივედით საბოლოო სწორ აზრამდე და განვმარტეთ შემდეგ ამ ტერმინის მნიშვნელობა.ასევე მომზადებული მქონდა პრეზენტაცია პატარა ტექსტებით და ფოტომასალით,რომელსაც პროექტორით ვუჩვენებდი მათ.ასევე ინტერნეტ ტროლინგის შესახებ მქონდა მომზადებული 5წუთიანი ვიდეო რგოლი,რომელიც ვუჩვენე მათ.შემდეგ მოსწავლეებს ვუჩვენე ფოტომასალა,თუ სად ცხოვრობს ინტერნეტი და საიდან მოგვეწოდება იგი.როდესაც ამოვწურე ჩემი სათქმელი,შემდეგ მოსწავლეებს ინტერნეტის საშუალეით მოვაძიებინე ფოტოები ტროლების საცხოვრებელი ადგილების შესახებ და გავაკეთებინე პრეზენტაცია.
გაკვეთილმა ჩაიარა ეფექტურად.მოსწავლეებს ყველაზე მეტად მოეწონათ,ტროლებზე ინფორმაციის მოძიება და პრეზენტაციის კეთების პროცესი,მათთვის იყო სახალისო.წყვილებმა თავისი პრეზენტაციის ფაილს საკუთარი გემოვნებით შეურჩიეს დიზაინი და ფონი და ჩასვეს ის ფოტო მასალები და ტექსტები რომლებიც ინტერნეტიდან თავად მოიძიეს,ჩემი მითითებების გარეშე.
.
ვიდეოჩვენება
- წრის
რიგით მერვე შეხვედრას ესწრებოდა
სულ13მოსწავლეგამოცხადდა მეცადინეობაზე.
- მოსწავლეებმა
იმუშავეს წყვილებში.ერთმა
მოსწავლემ მეწყვილეს გარეშე
გაართვა თავი მუშაობას.
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლეები გაიაზრებენ
და
აითვისებენ
ინფორმაციას
ინტერნეტ
ტროლების
შესახებ
და
გამოიყენებენ
ყოველდღიურ
ცხოვრებაში,
კერძოდ სოციალურ
ქსელში
თავიდან
აიცილებენ
ინტერნეტ
ტროლების
თავდასხმას.
გაკვეთილმა ჩაიარა ეფექტურად.მოსწავლეებს ყველაზე მეტად მოეწონათ,ტროლებზე ინფორმაციის მოძიება და პრეზენტაციის კეთების პროცესი,მათთვის იყო სახალისო.წყვილებმა თავისი პრეზენტაციის ფაილს საკუთარი გემოვნებით შეურჩიეს დიზაინი და ფონი და ჩასვეს ის ფოტო მასალები და ტექსტები რომლებიც ინტერნეტიდან თავად მოიძიეს,ჩემი მითითებების გარეშე.
.